לוחות פרספקס הם חומר רב-גוני. לוחות אלה עשויים מחומר תרמופלסטי ויכולים להתכופף ולהיות מעוצבים לכל צורה. גיליונות ברורים זמינים בעובי שונה, כולל 3 מ ”מ או 5 מ” מ. מציג את בריטניה מוכרת פרספקס בגיליונות מלאים וחצי. הם גם יכולים לחתוך אותם לגודל. גיליונות אלה הם אידיאליים עבור תעשיות רבות, כולל שימוש ביתי ועסקי.

אקריליק הוא חומר רב-גוני, מה שהופך אותו לשימושי עבור מגוון יישומים. אקריליק הוא יעיל עלות, קל לעבוד בו, וזמין כמגוון צבעים. כוח ההשפעה הגבוה שלו הופך אותו לאידיאלי ליישומים פנימיים או חיצוניים. לוחות אלה משמשים לעתים קרובות לתצוגות ופרסים קמעונאיים. ניתן לחתוך בקלות בלוקים אקריליים קלים אלה כדי להתאים חללים קטנים. אם אתה מחפש להשתמש בלוחות פרספקס בבית, אתה יכול לבחור ממגוון של עוביים.

גיליונות אקריליק זמינים במגוון של עוביים. העובי הנפוץ ביותר הוא 25 מ "מ, אבל אתה יכול לבחור עובי שמתאים לצרכים שלך. ניתן גם לקבל לוחות של רוחב או אורכים שונים. אתה יכול גם לחתוך את העובי כדי להתאים את החלל. ישנן אפשרויות רבות לצורכי הפרספקס שלך. אתה יכול לבחור גודל סטנדרטי שמתאים הכי טוב למקום שלך, ולחסוך הרבה כסף.

אקריליק הוא חומר רב-גוני שניתן לחתוך לעצב בקלות. אקריליק קל לעבוד איתו, הוא זול וזמין בקלות. את הסדינים קל לחתוך או לעצב. החומר עשוי מפולימר ויניל, שהוא סוג של פולימר. צפיפותו היא 1.18g/cm3, כך שניתן לחתוך אותו בקלות לכל גודל. זה עושה את זה בחירה מצוינת לפרויקטים עיצוב פנים וחיצוני.

ישנם סוגים וסגנונות רבים של לוחות פרספקס. אתה יכול גם לקבל לוחות מותאמים אישית עשו כדי להתאים את החלל שלך. בעוד שעוביים שונים עלולים לגרום לבעיות, חשוב לזכור שכל לוחות ה ־ Perspex הם אקריליים ולא ניתן לתקן אותם. עם זאת, האפשרות הטובה ביותר היא להשתמש בגיליון סטנדרטי. עובי הלוח יהיה תלוי בגודל השטח שאתה רוצה לכסות. קל להתקין את הלוח ברגע שהוא נחתך לגודל הנכון.

PMMA הוא חומר המשמש לייצור לוחות אקריליים מסוג Perspex. חומר אקרילי זה שקוף בשל תכונותיו ההידרופיליות הייחודיות. ניתן להשתמש בלוחות פרספקס ביישומים מסחריים בשל חוזקו ועמידותו. הם קלים, עמידים ועמידים לשמש, מה שהופך אותם אידיאליים לסביבות קמעונאיות. בגלל שהם קלים משקל, אתה יכול להתקין אותם במגוון דרכים שונות.

אקריליק הוא חומר קשה. ניתן למחזר אקריליק. ניתן למחזר אותו אבל לא מתכלה. זה לא יכול להיות ממוחזר במכל רגיל או בנק בקבוק. עם זאת, אם אתה רוכש גיליון ממוחזר של אקריליק, אתה יכול למחזר אותו כל עוד אתה חבר בעסקי מחזור הפלסטיק. לוחות אלה הם בחירה מצוינת עבור פרויקטים מסחריים רבים. לוחות פרספקס שווים את ההשקעה.

היתרונות של לוחות פרספקס:

גיליונות אקריליק חזקים וחזקים יותר מפוליקרבונט, וניתן לחתוך אותם עם מסור או לייזר. גיליונות אקריליים יכולים גם להיות מלוטשים בקלות, שלא כמו פוליקרבונט שקשה יותר ללטש. יש יריעת אקריליק perspex עמידות גבוהה לחום ועמידות. אם אתם מתכננים להתקין לוחות בחדר חם, תוכלו להשתמש בחומר פלסטי עמיד בפני תרמו.

לוחות פרספקס עמידים יותר מהמתחרים שלה. זה הרבה יותר קל לחתוך מאשר פלסטיק. השקיפות שלו עושה אותו מאוד גלוי. חידוש לייזר נותן לו קצה מבריק גבוה. גיליונות אלה פופולריים עבור יישומים מסחריים בשל עמידותם. קל לנקות את זה. יש שימושים רבים לפרספקס.

העמידות של פרספקס אינה התועלת היחידה. ניתן להשתמש בו גם ביישומים רבים ושונים. ניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות בהתאם ליישום. מלבד זיגוג החלונות, ניתן להשתמש בפרספקס גם לאקוסטיקה, לעיצוב ולרהיטים. הצבעים והדפוסים השונים שלו מאפשרים אפשרויות אינסופיות. לוחות אלה יכולים להיות מותאמים אישית כדי להחזיר אור או לשפר סביבה. לבקר באתר שלנו כדי לגלות יותר.

לחצו כאן עבור חיתוך פרספקט לפי מידה